S cílem usnadnit uživatelům používat naše webové stránky využíváme cookies. Kliknutím na tlačítko “OK” souhlasíte s použitím preferenčních, statistických i marketingových cookies pro nás i naše partnery. Funkční cookies jsou v rámci zachování funkčnosti webu používány po celou dobu procházení webem. Podrobné informace a nastavení ke cookies najdete zde.
       

Rychlý kontakt


K dispozici jsme Vám
Po - Pá / 07:00 - 15:30 h

602 387 649

info@azplasty.cz

SLEDUJTE NÁS:



Využít můžete také náš
FORMULÁŘ

 

 

Načtěte si GPS lokaci 

 


» REKLAMAČNÍ ŘÁD
REKLAMAČNÍ ŘÁD

 

Reklamační řád internetového obchodu AZ Plasty

 

1. Záruční doba na prodávané výrobky je 12 měsíců od data dodání, pokud není mezi prodávajícím a kupujícím dohodnuto písemně jinak.

2. Prodloužená záruka na výrobky z materiálu Dřevoplast je poskytována na celý systém a pouze v případě použití veškerých originálních komponentů a součástí a dodržení stanoveného montážního postupu. Záruka se vztahuje výlučně na tvoření trhlin, odloupávání, prasknutí, ztrouchnivění a hnilobu. 

3.
Záruka se nevztahuje na rychleopotřebitelné a spotřební díly jako těsnění atd. Záruka se též nevztahuje na přirozené opotřebení, škody, které vznikly v důsledku chybného, nevhodného nebo nedbalého zacházení, nedodržování návodu k montáži a obsluze, neodborného zásahu do výrobku, technologie či zařízení, nadměrného používání, zásahů vyšší moci, nevhodných provozních prostředků a podmínek, používání neoriginálního příslušenství, jakož i podmínkami užívání, které nejsou pro výrobek předpokládány.

4.
Při osobním převzetí zboží v sídle prodávajícího je kupující povinen přesvědčit se na místě o nepoškozenosti a kompletnosti zboží. Případné zjištěné nedostatky pak ihned na místě řešit s prodávajícím.

5.
Při převzetí zboží formou zásilky je kupující povinen přesvědčit se o její nepoškozenosti. V případě, že je zásilka poškozena, sepsat reklamační protokol s přepravcem a informovat o této skutečnosti neprodleně prodávajícího, včetně zaslání kopie reklamačního protokolu. Reklamace bez zaslaného reklamačního protokolu nemohou být prodávajícím akceptovány a vyřízeny.

6.
Platné jsou pouze písemné reklamace doručené do sídla prodávajícího nejpozději do 10 dnů od zjištění vady. Prodávající reklamaci přešetří a výsledek šetření sdělí kupujícímu nejpozději do 30 dnů ode dne, kdy reklamaci obdržel.

7.
Místem plnění záruk je sídlo provozovatele e-shopu, AK Plast s.r.o. Pivovarská 709, CZ-584 01 Ledeč nad Sázavou. Přeprava reklamovaného zboží do místa plnění záruk jakož i veškeré další vícenáklady spojené s reklamací a vzniklé na straně kupujícího jdou k tíži kupujícího. Zásilky zasílané na dobírku nebudou prodávajícím přejímány.

8.
Prodávající se zavazuje dle vlastní volby odstranit vady na reklamovaném zboží nebo dodat nové zboží, pokud tyto vady prokazatelně vznikly následkem chybné konstrukce, vadného materiálu nebo vadného provedení a kupující tyto vady řádně reklamoval, tj. písemně je neprodleně oznámil s jejich popisem.

9.
Díly, které prodávající za účelem opravy vymontuje a nahradí novými, přecházejí do vlastnictví prodávajícího.

10.
Jakékoliv další nároky kupujícího spojené s ušlým ziskem, penálem, pokutami a dalšími vícenáklady vzniklé vadami na zboží jsou vyloučeny.

NjdmOGE1OT